De Drijfverenshow is een korte cursus in de vorm van een interactieve theatershow. In deze voorstelling wordt de drijfverentheorie van Clare W. Graves uitgelegd. Drijveren worden gekoppeld aan kleuren. Dit alles op basis van een analyse van Profile Dynamics ®. Het is een theatershow met snelheid, humor, theorie, kleur, muziek, licht, spel, een test, vraag en antwoord. De keuze van ons om de cursus in deze vorm te geven, heeft te maken met efficiëntie en effectiviteit. Het is gebleken dat de bezoekers (cursisten), de inhoud direct oppakken en langer onthouden. De voorstelling wordt bij voorkeur gehouden vanaf 50 tot 400 deelnemers.
NIEUWSFLITS
Op donderdag 7 mei 2020 wordt de Drijfverenshow uitgevoerd in theater De Schalm te Veldhoven.
De versie is ook voor mensen die geen volledige drijfveren-analyse hebben gedaan. Zij kunnen gebruik maken van de Quick Scan in het programmaboekje.
Deze show is ideaal om samen met je partner te bezoeken. Ook voor bedrijven met kleine teams is deze show geschikt. De voorstelling start om 20:30 uur. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van het theater www.deschalm.com/drijfveren .
In deze unieke aanbieding krijgt u voor € 19,50 een entree-kaartje, het boek dat bij de show hoort en een pauzedrankje. Er zijn nog kaarten. Wij zien u graag in de zaal!
De versie is ook voor mensen die geen volledige drijfveren-analyse hebben gedaan. Zij kunnen gebruik maken van de Quick Scan in het programmaboekje.
In deze unieke aanbieding krijgt u voor € 19,50 een entree-kaartje, het boek dat bij de show hoort en een pauzedrankje. Er zijn nog kaarten. Wij zien u graag in de zaal!

Waarom de Drijfverenshow
Wij denken het gebruik van drijfveren binnen organisaties makkelijker toepasbaar te kunnen maken met onze drijfverenshow. Het gebruik van drijfveren wordt sneller toegepast, het aanleren van de benodigde basiskennis is leuker, eenvoudiger en blijft langer hangen. Dit alles zodat de cursisten en wij er energie van krijgen.
Ingredienten
We gebruiken methodieken en technieken uit zowel de marketing communicatie als de theaterwereld. Uit de marketing gebruiken we de nieuwsgierigheidsbenadering, framing, verankeringstechnieken. Uit de theaterwereld gebruiken we dialogen, liedjes, sketches, kostuums, licht en geluid. We zorgen ervoor dat zowel auditieve, visuele als kinetisch ingestelde mensen aan hun trekken komen.
Wat is de Drijfverenshow
Het is een leuke opleiding die er voor zorgt dat je direct met drijfveren aan de slag kunt.
“Gesprekken in je team en bij de koffieautomaat zullen nooit meer hetzelfde zijn”
“Je koopt nooit meer een cadeau voor een ander juist omdat je het zelf graag wilde hebben”
“Je krijgt de sleutels tot succes in handen”
“Leerzaam, leuk en zet je aan het werk”
“Het is horen, zien en beleven”
De drijfverenshow is gebaseerd op de vragenlijsten en analyses van Profile Dynamics. Deze persoonlijke analyses zijn gebaseerd op de theorie van Clare W. Graves. Het is een echte wetenschap die tevens is geverifieerd tegen de Big-Five. In een organisatie maken wij ook overzichten van team- en organisatieprofielen.
